Page 5 - diatrofi
P. 5
 Να καλλιεργηθεί κλίμα συνεργασίας, επικοινωνίας και αλληλοϋποστήριξης.  Να ενθαρρυνθεί η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία  Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της υγιεινής διατροφής και να εμπλακούν σε διαδικασίες διερεύνησης των διατροφικών τους συνηθειών.  Να αναπτύξουν κριτική σκέψη, με σκοπό να μάθουν να αντιστέκονται σε αρνητικές διατροφικές επιρροές από σχετικά διαφημιστικά μηνύματα.  Να αναπτύξουν διατροφική συνείδηση.  Να αναπτύσσουν στάσεις και συμπεριφορές θετικές για τη διατήρηση της προσωπικής τους υγείας (π.χ. Σωματική άσκηση).  Να κατανοήσουν έννοιες, όπως: βιταμίνες, μεσογειακή διατροφή, επικίνδυνα Ε κ.λ.π.  Να διαχωρίζουν τις τροφές σε υγιεινές (καλές) και μη (κακές).  Να κατατάσσουν τις τροφές σε πυραμίδα ανάλογα με τη διατροφική τους αξία.  Να γνωρίσουν τη μεσογειακή δίαιτα και τα πλεονεκτήματά της, να ασκηθούν στις επιλογές τροφίμων.  Να γνωρίσουν ότι όλες οι τροφές δεν έχουν την ίδια αξία.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10